Zaman geçiyor. Bizlerinde birşeyler yapması lazım.
Anca başkaları yapar, biz haber yaparız

Projeler geliştirmeliyiz. Off of
merak etme cok iyi isler cikaranlarimizda var

bende baslladim kuaza.net e bakabilirsin

simdi sitemi gelistirmek icin kucuk analiz araclari yaziyorum buradan bakabilirsin:
http://www.kuaza.net/a/
bos durmak iyi degil zamani iyi degerlendirmek lazim