GoogLe.Com'da Çıkıyo Com.TR'de Nedeni Ne oLaßiLir ?
112
●5.195
- 13-09-2009, 21:37:24Nerde Ne Kadar Emo Varsa .. Oke Moruk ?Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2009, 21:38:01Eyvallah moruk aynı dileklerleChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2009, 21:38:27Biz senin yaptığın yazım ve imla hatalarına kızdık.
Kim sana webmaster toolstan yapıldığını bilmediğin için -rep verdi sana?
Bende hep L leri büyük yazardım küçükken ama alıştım bak yazmıyorum..
Takıntıydı bende.. Anlayış farklı olunca sende zıt gidiyorsun millete doğal olarak.. Sorun burda.. Alttan alsaydın milletin haykırışlarına ve ithamlarına hak verirdin.. - 13-09-2009, 21:39:25Birader Milletin Gözünü Para Hırsı vs Bürümedi. Allah'a Şükür Herkes Kendince Adsense vs Reklamlardan, Web tasarımdan Kazanıyor...ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yapak biz senin gibi Bilgi İşlem Müdürü değiliyiz....
Kimse seni tartışmanın içine çekmedi "TÜRKÇE'Nİ DÜZGÜN KULLAN" dedi millet.
Kardeş Gitme Heri
- 13-09-2009, 21:42:25Üyeliği durdurulduSeverim.manishing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buyuk kucuk Turkce ile alakasiz sekilde yazi yazmak sohbet sunucularinda eskiden lamer olarak tabir edilen tiplerin isiydi. Sozluk jargonunda tam bir troll evet. Rahatsiz etmeyip kendi hallerine birakmak lazim. - 13-09-2009, 21:47:12Sizin AnLamadığınız Çok Şey Var ßenim AnLamadığım ßir Şhey Var..MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ßana DiyenLer Kendi CümLeLerini GöremiyoLar mı ?
YokSa ßaşkaSına mı YazdırıyoSun Sen NapıyoSun AnLamadım ßen.
TürkÇe imLa KuraLLarına Senin Yazın Çok mu Uyuyor ki ßeni eLeştiRme Hakkına Sahip oLuyoSun ?
