MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum senin için Fan Club Kurarız Lütfen Gitme
Sizin AnLamadığınız Çok Şey Var ßenim AnLamadığım ßir Şhey Var..
ßana DiyenLer Kendi CümLeLerini GöremiyoLar mı ?
YokSa ßaşkaSına mı YazdırıyoSun Sen NapıyoSun AnLamadım ßen.
TürkÇe imLa KuraLLarına Senin Yazın Çok mu Uyuyor ki ßeni eLeştiRme Hakkına Sahip oLuyoSun ?