Biz senin yaptığın yazım ve imla hatalarına kızdık.
Kim sana webmaster toolstan yapıldığını bilmediğin için -rep verdi sana?
Bende hep L leri büyük yazardım küçükken ama alıştım bak yazmıyorum..
Takıntıydı bende.. Anlayış farklı olunca sende zıt gidiyorsun millete doğal olarak.. Sorun burda.. Alttan alsaydın milletin haykırışlarına ve ithamlarına hak verirdin..