• 13-09-2009, 21:37:15
    #82
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://sozluk.sourtimes.org/?t=don\t+feed+the+troll
  • 13-09-2009, 21:37:24
    #83
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni unutmayacağız hırçın bilgi işlem müdürü emo kardeş.
    Nerde Ne Kadar Emo Varsa .. Oke Moruk ?
  • 13-09-2009, 21:38:01
    #84
    sunucuoptimizasyon.com
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerde Ne Kadar Emo Varsa .. Oke Moruk ?
    Eyvallah moruk aynı dileklerle
  • 13-09-2009, 21:38:27
    #85
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Biz senin yaptığın yazım ve imla hatalarına kızdık.

    Kim sana webmaster toolstan yapıldığını bilmediğin için -rep verdi sana?

    Bende hep L leri büyük yazardım küçükken ama alıştım bak yazmıyorum..

    Takıntıydı bende.. Anlayış farklı olunca sende zıt gidiyorsun millete doğal olarak.. Sorun burda.. Alttan alsaydın milletin haykırışlarına ve ithamlarına hak verirdin..
  • 13-09-2009, 21:39:25
    #86
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin Gözünüzü Para Hırsı ßürümüş oLaßiLir ve ßu iŞi Para iÇin Yapıyor oLaßiLirSiniz..
    Para iÇin Yapıyor oLsaydım SizLer Gißi ßende ßuradan Çıkmazdım..
    ßenim Yüzümden oLduğu Kadar Sizin Yüzünüden de Konunun iÇine EdiLdi ve Konu Dışına ÇıkıLdı..
    ßen Yardım aLmaya çaLıştım Ama SizLer ßeni ßir Tartışmanın iÇine Çektiniz..
    AnLattım AnLamadınız Ya da AnLamak iStemediniz..
    ßunLar Son SözLerimdir..
    ßu Konunun da KiLitLenmeSini Rica EdiyoRum..
    Çünki Arkamdan KonuşuLmasından HoşLanmam ßi Daha Ya geLirim Ya geLemem..
    Birader Milletin Gözünü Para Hırsı vs Bürümedi. Allah'a Şükür Herkes Kendince Adsense vs Reklamlardan, Web tasarımdan Kazanıyor...

    Ne yapak biz senin gibi Bilgi İşlem Müdürü değiliyiz....

    Kimse seni tartışmanın içine çekmedi "TÜRKÇE'Nİ DÜZGÜN KULLAN" dedi millet.

    Kardeş Gitme Heri
  • 13-09-2009, 21:40:09
    #87
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah moruk aynı dileklerle
    Kopardın
  • 13-09-2009, 21:41:53
    #88
    Dostum senin için Fan Club Kurarız Lütfen Gitme
  • 13-09-2009, 21:42:25
    #89
    Üyeliği durduruldu
    Severim.
    Buyuk kucuk Turkce ile alakasiz sekilde yazi yazmak sohbet sunucularinda eskiden lamer olarak tabir edilen tiplerin isiydi. Sozluk jargonunda tam bir troll evet. Rahatsiz etmeyip kendi hallerine birakmak lazim.
  • 13-09-2009, 21:47:12
    #90
    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum senin için Fan Club Kurarız Lütfen Gitme
    Sizin AnLamadığınız Çok Şey Var ßenim AnLamadığım ßir Şhey Var..
    ßana DiyenLer Kendi CümLeLerini GöremiyoLar mı ?
    YokSa ßaşkaSına mı YazdırıyoSun Sen NapıyoSun AnLamadım ßen.
    TürkÇe imLa KuraLLarına Senin Yazın Çok mu Uyuyor ki ßeni eLeştiRme Hakkına Sahip oLuyoSun ?