• 14-01-2006, 12:52:18
    #10
    Editör olmadığımı nereden biliyon
  • 14-01-2006, 12:53:23
    #11
    oda doğru: ) sen yaparsın o işi o bakımdan:P
  • 14-01-2006, 17:14:35
    #12
    Misafir
    aydınlattın beni adaş
  • 15-01-2006, 01:42:41
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Evocel adlı üyeden alıntı:
    sen neden basvurmuyorsun editorluğe radmin.?
    Bir seomanyağın Dmoz editörü olmaması gibi bişey olabilirmi
    radmin sendeki bilgi bende olsa Nasa'ya prof olurdum valla :P
  • 15-01-2006, 02:52:48
    #14
    Misafir
    Teşekkürler yoktur. Yazdıkların gerçekten güzel. Ama dmoz'a site eklemeyi bir türlü beceremiyorum.
  • 16-01-2006, 08:34:08
    #15
    bir sitemi ekledim yarari oldu gerceten pr3 tü 4 oldu
  • 16-01-2006, 13:04:21
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Radmin Gizli Bir Internet Kurumuna Uyeymis
    Nasa Filan Kesmiyormus Hojam..
  • 16-01-2006, 13:18:16
    #17
    Bu Googledeki Meliside Tanıyordur Allah bilir:P
  • 16-01-2006, 13:29:38
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Cikiyordur Hojam Belki
    Radmine Hersey Yakisir :4