Evocel adlı üyeden alıntı:
sen neden basvurmuyorsun editorluğe radmin.?
Bir seomanyağın Dmoz editörü olmaması gibi bişey olabilirmi
radmin sendeki bilgi bende olsa Nasa'ya prof olurdum valla :P