• 05-10-2009, 16:51:50
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sabitlendi
    Konu dışı: hocam avatarınızdaki adam idolum görünce yazayım dedim
  • 05-10-2009, 19:16:03
    Üyeliği durduruldu
    yeni sürüme geçiyorlar sanırım 2 gündür kapalı
  • 06-10-2009, 04:44:58
    Yeni sürümden ötürü, saldırıdan ötürü kapalı olabilir.
  • 06-10-2009, 21:12:23
    zeytech donate yapsa iyi olur, ben bağış yaparım
  • 06-10-2009, 21:13:42
    emreunan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zeytech donate yapsa iyi olur, ben bağış yaparım
    Ana sayfalarında vardı zaten
  • 06-10-2009, 21:13:44
    Bagış bölümü mevcut zaten, yoğun olarak saldırı aldıkları ve sistemi yeniledikleri içi site şu an kapalı.
  • 06-10-2009, 21:20:40
    Hiç kapanmadığı zamanlarıda görmek nasip olsa keşke.. :/
  • 06-10-2009, 21:22:27
    isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ana sayfalarında vardı zaten
    Toolları görünce onlara saldırmaktan göremedim demek, ilk işim açılsın. Teşekkürler
  • 06-10-2009, 21:31:10
    Kendini bilmez, bilinçsiz insanlar SALDIRI yapmadığı zaman bunu görebilmemiz mümkün olucaktır.