Arkadaşlar bir robots.txt dosyası hazırladım..ve bunu ftpde anadizine attım.
Atalı 1 ay oldu ama hala sitemi analiz ettiğimde "robots.txt bilgisi bulunamadı" veya "Spider robots are not allowed to spider the web page." hatalarını alıyorum
Acaba yanlış yeremi atıyorum ? Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
robots.txt yi yapamadım ?
7
●483
- 18-06-2009, 09:10:11www.r10.net/robots.txt burdaki gibi yaptım ?protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-06-2009, 10:28:38User-agent: *
Allow: /
yap. 24 saat içinde düzelmezse tekrar yazarsın. - 18-06-2009, 15:28:05Üyeliği durduruldu
- 18-06-2009, 15:30:54MisafirMerhaba,
şu şekilde ayarlayın mesela,
User-agent: *
Disallow:
Sitemap: http://www.karincahosting.com/sitemap.xml
Bu ayarlama tüm botların sitenizi indexlemesini sağlar