• 18-06-2009, 08:27:35
    #1
    Arkadaşlar bir robots.txt dosyası hazırladım..ve bunu ftpde anadizine attım.

    Atalı 1 ay oldu ama hala sitemi analiz ettiğimde "robots.txt bilgisi bulunamadı" veya "Spider robots are not allowed to spider the web page." hatalarını alıyorum

    Acaba yanlış yeremi atıyorum ? Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
  • 18-06-2009, 09:05:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Butun sayfalari robotlara kapatmissin. Robots.txt dosyasinin icerigini buraya koyar misin?
  • 18-06-2009, 09:10:11
    #3
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Butun sayfalari robotlara kapatmissin. Robots.txt dosyasinin icerigini buraya koyar misin?
    www.r10.net/robots.txt burdaki gibi yaptım ?
  • 18-06-2009, 10:28:38
    #4
    User-agent: *
    Allow: /


    yap. 24 saat içinde düzelmezse tekrar yazarsın.
  • 18-06-2009, 15:28:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/vbulletin/16694-v...obots-txt.html

    Burdaki gibi yap
  • 18-06-2009, 15:30:54
    #6
    Misafir
    Merhaba,

    şu şekilde ayarlayın mesela,

    User-agent: *
    Disallow:
    Sitemap: http://www.karincahosting.com/sitemap.xml

    Bu ayarlama tüm botların sitenizi indexlemesini sağlar
  • 18-06-2009, 15:40:22
    #7
    bir de yanlış dizine felan atıp atmadığını kontrol et.belki yanlışlıkla alt klasörlere felan atmışda olabilirsin.
  • 18-06-2009, 15:47:34
    #8
    Herkese Cevapları için teşekkür ediyorum..Belirtiğiniz şekilde yapacağım