Arkadaşlar bir robots.txt dosyası hazırladım..ve bunu ftpde anadizine attım.
Atalı 1 ay oldu ama hala sitemi analiz ettiğimde "robots.txt bilgisi bulunamadı" veya "Spider robots are not allowed to spider the web page." hatalarını alıyorum
Acaba yanlış yeremi atıyorum ? Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler