Arkadaşlar bir robots.txt dosyası hazırladım..ve bunu ftpde anadizine attım.

Atalı 1 ay oldu ama hala sitemi analiz ettiğimde "robots.txt bilgisi bulunamadı" veya "Spider robots are not allowed to spider the web page." hatalarını alıyorum

Acaba yanlış yeremi atıyorum ? Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler