Konu
robots.txt yi yapamadım ?
18-06-2009, 09:10:11
#3
Anybody
protos78 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Butun sayfalari robotlara kapatmissin. Robots.txt dosyasinin icerigini buraya koyar misin?
www.r10.net/robots.txt
burdaki gibi yaptım ?