Arkadaşlar sitem yaklaşık bir hafta önce bütün kelimelerde filtreye takıldı.Hiçbir sonuç sayfasında sitem gözümüyordu ...
Sitede ki kopya içerekleri falan temizledim.yeni konular girdim...Neyse
benim sormak istediğim şu...google webmastertoolsdan bakıyorum benim filtereye takılmadan önce en iyi sırada olduğum anahtar kelimelerde yine aynı sırada görünüyorum..Ancak gercek hiçte öyle değil..bu anahtar kelimelerle arama yaptığım zaman googleda ya hiç çıkmıyor yada inanılmaz gerilerdeyim.
Bunun sebebi nedir google bana niye takiye yapıyor sizce?
google neden takiye yapıyor
6
●426
- 01-06-2009, 21:11:10Sandbox dedikleri şey bu mu acaba, ben de merak ettim doğrusu...
Mantık yürütmeye çalışayım bakalım tutacak mı... Bildiğim kadarıyla google geçici olarak seni gözetim altına alıyor, ta ki, sitende ona aykırı şeyleri çıkarıncaya kadar.. Ama webmastertools'ta konumun aynı gözüküyorsa, bu da demektir ki, konumun aslında aynı kalıyor ama, senden beklenen şartları yerine getirmediğinde seni cezalandırıyor..
Acaba bu mu?
(NOT: Tekrar ediyorum, sorunun cevabını ben de bilmiyorum ve sadece mantık yürüttüm.. )
Saygılar.. - 01-06-2009, 21:40:02Çok güsel bir mantık benimde olmasını istediğim şey bu ...ama bende emin değilim..Ayrıca bu google a olan hayranlığım yavaş yavaş gıcıklığa dönüşmeye başladı..Adamlar bize sormadan sitemizi indexliyor bize sormadan indexten çıkartıyor.varlık sebebi webmasterlara yapmadığı işkence kalmıyor..İnsan ceza verirde bir sebeb belitmez mi yahu..Hadi milyarlarca site var..bunu yapması zor diyelim..En azından bir hata kodu da mı üretemez otomatik..Neymiş kopya içerik mi buldun deki 301 nedeniyle filtre ye takıldın..Tamam anladık sağol der düzeltiriz.Ama sebeb ne bilmiyoruz ki ..Okadar muğlak ifadelerde aylarca hatamızı arayacağız artık..yada sendika kurup yürücez