Sandbox dedikleri şey bu mu acaba, ben de merak ettim doğrusu...
Mantık yürütmeye çalışayım bakalım tutacak mı... Bildiğim kadarıyla google geçici olarak seni gözetim altına alıyor, ta ki, sitende ona aykırı şeyleri çıkarıncaya kadar.. Ama webmastertools'ta konumun aynı gözüküyorsa, bu da demektir ki, konumun aslında aynı kalıyor ama, senden beklenen şartları yerine getirmediğinde seni cezalandırıyor..
Acaba bu mu?
(NOT: Tekrar ediyorum, sorunun cevabını ben de bilmiyorum ve sadece mantık yürüttüm.. )
Saygılar..