Çok güsel bir mantık benimde olmasını istediğim şey bu ...ama bende emin değilim..Ayrıca bu google a olan hayranlığım yavaş yavaş gıcıklığa dönüşmeye başladı..Adamlar bize sormadan sitemizi indexliyor bize sormadan indexten çıkartıyor.varlık sebebi webmasterlara yapmadığı işkence kalmıyor..İnsan ceza verirde bir sebeb belitmez mi yahu..Hadi milyarlarca site var..bunu yapması zor diyelim..En azından bir hata kodu da mı üretemez otomatik..Neymiş kopya içerik mi buldun deki 301 nedeniyle filtre ye takıldın..Tamam anladık sağol der düzeltiriz.Ama sebeb ne bilmiyoruz ki ..Okadar muğlak ifadelerde aylarca hatamızı arayacağız artık..yada sendika kurup yürücez