bbcq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İpucu: Wope Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
16
●894
- 27-01-2025, 10:34:01Google veri çekiminde JavaScript kullanımını zorunlu hale getirdi ve ekstra önlemler aldı.mrsilver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yüzden çoğu SEO aracı sekteye uğradı.
- 27-01-2025, 12:55:57İngilizce girişimlerin çoğu TR dil desteği vermiyor web'de. Bazen bakıyorum çok saçma dillerde bile sitelerinin sürümü varken Türkçe olmuyor. Çok hayıflanıyorum, üzülüyorum. Ulan bunlar bizi neden görmezden geliyor diye.
Şimdi bu projenin yerli olduğunu demişsiniz. Siteye girdim ve sistemin tanıtım videosunu İngilizce olarak çekmiş. Kendi adamımız bile bizi şeyine takmamış. Hepimizin gözünü dolar bürümüş.
Sistemi denemedim direkt bu dil konusunda bir serzenişte bulunmak istedim.
Başarılar dilerim. - 27-01-2025, 13:02:02Wope hala ilk asamalardadir. Ama ekibi iyidir. Eminim, iyi yerlere gelecektir zamanla.
Peki onun basinda R10un en eski SEOculardan Yigit Konurun oldugunu biliyormuydunuz?Gelistirici bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 27-01-2025, 13:25:001 haftadır çalışmadıktan sonra başında kimin olduğunun ne önemi var?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2025, 18:13:40Calismamanin sebebini yukarida baskasi aciklamis.mrsilver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Basinda kimin oldugu cok onemi var ama burda bunu uzun uzun anlatmak icin ne vaktim var, ne istegim. Cunku karsindaki anladigi kadar anlatabiliyor insan!sailormoon bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 28-01-2025, 10:57:39Yiğit Konur ilk duyurduğunda Wope için sınırsız lisans hediye edilmişti. İlk zamanlar çok iyi çalışırken ne yazık ki artık kelime keşfetmesi bile çok uzun sürüyor. Biraz atıl kalmış gibi hissettiriyor. İlk zamanlardaki heyecanları kaybolmuş gibi. Serp dataları, AI keyword bulmada çok iyi çalışıyordu. Sitelerin güncel hitlerine çok yaklaşıyordu verileri. Ama artık aynı performansı vermediğini söyleyebilirim.
