mrsilver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 haftadır çalışmadıktan sonra başında kimin olduğunun ne önemi var?
Calismamanin sebebini yukarida baskasi aciklamis.
Basinda kimin oldugu cok onemi var ama burda bunu uzun uzun anlatmak icin ne vaktim var, ne istegim. Cunku karsindaki anladigi kadar anlatabiliyor insan!