Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Wope hala ilk asamalardadir. Ama ekibi iyidir. Eminim, iyi yerlere gelecektir zamanla.

Peki onun basinda R10un en eski SEOculardan Yigit Konurun oldugunu biliyormuydunuz?
1 haftadır çalışmadıktan sonra başında kimin olduğunun ne önemi var?