Konu
İpucu
Wope Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
27-01-2025, 13:25:00
#15
mrsilver
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Wope hala ilk asamalardadir. Ama ekibi iyidir. Eminim, iyi yerlere gelecektir zamanla.
Peki onun basinda R10un en eski SEOculardan Yigit Konurun oldugunu biliyormuydunuz?
1 haftadır çalışmadıktan sonra başında kimin olduğunun ne önemi var?