• 25-03-2022, 21:57:04
    #28
    flyingatm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayat böyledir, ömründe PHP ile bir şey geliştirmemiş, geliştirse dahi Envato standartlarını karşılaması bambaşka bir dünya olan birisi gelir ve sana yüksek hızlı tema yapımı ile ilgili bilgi verir WordPress konusundaki tüm duvarları aşmış kişilere.

    @mcatakcin; Hocam size kendisi yerine cevap vereyim; ürünler pazara özel üretilir. Cevap bu kadar kısa. Kendiniz tüm performans kıstaslarına uygun bir tema geliştirmeye ne dersiniz? Ya da en iyisi mi, kendiniz tüm istediğiniz her şeyi tek pakette barındıran bir performans plugin'i kodlayın. Herkes kullansın.

    Ek olarak @bilimokur; 1.5 senedir WordPress üzerinde buddypress yerine kendi kodladığım HypePress sistemini kullanan bir sosyal medya teması olduğunu söylemiştim diye hatırlıyorum. Bitiminde sona gelindi. Ancak eski kodladığım story handle sistemi içime hiç sinmiyordu. Bu sebeple geçenlerde yeni bir story sistemi kodlamaya başladım.

    Videoyu aşağıya ekliyorum. Hala ince işleri var, harici bir plugin olarak satmayı düşünmüyorum bu sebeple karşınızda rakip olarak konumlanmayacağım. HypePress eklentisi dahili modülü olarak gelecek.

    Sizin story plugin'inindeki Zuck.js'den çok daha basit ve doğal bir sistem kodladım sanırım. Vanilla JS, file uploader olarak ise filepond yerine yine kendi kodladığım bir sistem var ancak story editör olarak TUI editör kullanmak dışı hiçbir alternatif yok gibi.


    https://www.youtube.com/watch?v=JBgLXFdgGuc
    Ya hocam kaç defadır cevap vermiyorum da konu sizin tema kodlamanız falan değil. Bununla ilgilenmiyorum.
    Pazarın ne istediğini biliyorum. Sektöre girmiş newbie kullanıcılar sadece görselliği odaklanıyor burası okey.

    Ben ve benim gibi düşünenlerse performansa odaklanıyor.

    Bana performansa uygun tema geliştirme öneriniz de bir o kadar komik.
    Tema geliştiricisi sizseniz bunu sizin yapmanız gerekiyor benim değil.

    Zaten piyasada bu standartları karşılayan temalar da var.

    Performans plugini noktasında ihtimal olabilir. Tabi bunu oturup kendim kodlayacak değilim.
    Bir performans plugininde ne olması gerektiğini bildikten sonra bir geliştiriciyle çalışabilirim.
    İleriye yönelik böyle de bir fikrim vardı zaten.

    Kolay olmadığını biliyorum ve işinizi de küçümsemiyorum zaten. Tıpkı sizin de başkalarının yaptıklarını küçümseyemeyeceğiniz gibi.
    Kodlamanın tozunu yutmuş biri olarak piyasada en çok yazılımcıları met ediyorum zaten hep. O yüzden benim bununla bir alıp veremediğim yok.

    Tekrar belirtiyorum. Neyi nasıl kodladığınız benim uzmanlık alanım değil. Sonucundaki performansa bakarım ve bunu geliştirmeye odaklanırım ben. Hepsi bu.
  • 25-03-2022, 23:05:52
    #29
    bilimokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş hocam. Tebrikler. Ben de bıraktım zuck.js i. Sıfırdan yaptım. Mobilde bazı sorunlar kaldı sadece. Filepond u kullanmaya devam edeceğim. İlerde belki onu da sizinki gibi yaparım. İmage editor için 2 alternatif var ama lisans nedeniyle kullanamıyorum. TUI ye el mahkum maalesef.
    TUI'de sorun yaşadınız mı hocam? UI'ını tekrar elden geçirerek sunacağım ama eğer ki temelinde bir problem yatıyorsa bilmediğim öğrenmek isterim. Pintura açık ara en iyisi ama 750 dolarlık lisans...
  • 26-03-2022, 07:31:20
    #30
    flyingatm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TUI'de sorun yaşadınız mı hocam? UI'ını tekrar elden geçirerek sunacağım ama eğer ki temelinde bir problem yatıyorsa bilmediğim öğrenmek isterim. Pintura açık ara en iyisi ama 750 dolarlık lisans...
    Pintura ile görüştüm ve 2999$ lık lisans + satış başına komisyon istediler TUI de hatalar var. Github a 2 tane bug için issue açtım bugu onayladılar ama aylar oldu düzeltmediler.
  • 26-03-2022, 07:56:10
    #31
    bilimokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pintura ile görüştüm ve 2999$ lık lisans + satış başına komisyon istediler TUI de hatalar var. Github a 2 tane bug için issue açtım bugu onayladılar ama aylar oldu düzeltmediler.
    hocam konu dışındaki sohbetlerinizi birbirinize pm atarak da yapabilirsiniz.
    benim yanlış düşündüğümü belirttiğiniz performans konusu üzerinden ilerleyelim isterseniz.

    mesela muhteşem pagespeed performansı dediğiniz temanızın sonuçları niye söylediklerinizle örtüşmüyor?
    söylediklerinizle çelişen biriyseniz, o zaman niye konusundaki uzman birisini eleştirmekte ısrar ediyorsunuz.

    performans konusundaki tutumunuz aynen olduğu gibi, bol keseden konuşup gerçekte uygulamamaktan ibaret. biz bunları konuşalım bırakın pintura ile görüşmeleri TUI hatalarını falan filan






  • 26-03-2022, 11:31:41
    #32
    Bilginiz olmayan şeylerde çok fazla fikriniz var konudan çıkıyorum iyi çalışmalar.
  • 26-03-2022, 11:32:17
    #33
    bilimokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilginiz olmayan şeylerde çok fazla fikriniz var konudan çıkıyorum iyi çalışmalar.
    iyi kaçışlar hocam
  • 26-03-2022, 12:16:15
    #34
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam direkt şikayet edin, bizde bu forumda eklenti hizmeti veriyoruz ve bu eklentilere dolarla ödeme yapıyoruz.
    Kişiye güvenmiyorsanız satmış olduğu eklentinin veya temanın lisans panelinden bir görüntü isteyin.


    Size böyle bir görüntü iletmiyorsa kişiden hizmet almayın.
    Ekran görüntüsüne gerek yok. Wp rocket ise zaten panelden kontrol edebilir. Wa.rez eklenti de lisans süresi 365 günden fazladır yada güncelleme almıyordur. Yalnız her çıkan güncelleme de herkese anında dağıtılmaz. Kademe kademe dağıtılır. Lisans yenilenmese dahi belli bir süre firma güncelleme dağıtmaya devam ediyor. Sadece destek vermiyorlar.
  • 26-03-2022, 14:00:08
    #35
    merhaba hocam bir süredir bende kullanıyordum ama haber sitemizde çok kötü sonuçlar düşüşler aldık belki açma hızını güzel gösteriyor ama reklam gelirleri fena düşüyor onun için benim kendi şahsi fikrim kullanmayın
  • 26-03-2022, 14:23:54
    #36
    Hocam konuyla alakası yok ama bilgideki rekabet üretkenliği ve başarıyı getirir. Çok güzel bilgi rekabeti olmuş burda ama keşke ortak payda da buluşulabilecek bir sonuçla sonuçlansaydı konu. Alakasız yerlere girmişiz biraz sanki...