KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam direkt şikayet edin, bizde bu forumda eklenti hizmeti veriyoruz ve bu eklentilere dolarla ödeme yapıyoruz.
Kişiye güvenmiyorsanız satmış olduğu eklentinin veya temanın lisans panelinden bir görüntü isteyin.


Size böyle bir görüntü iletmiyorsa kişiden hizmet almayın.
Ekran görüntüsüne gerek yok. Wp rocket ise zaten panelden kontrol edebilir. Wa.rez eklenti de lisans süresi 365 günden fazladır yada güncelleme almıyordur. Yalnız her çıkan güncelleme de herkese anında dağıtılmaz. Kademe kademe dağıtılır. Lisans yenilenmese dahi belli bir süre firma güncelleme dağıtmaya devam ediyor. Sadece destek vermiyorlar.