Güzel olmuş hocam. Tebrikler. Ben de bıraktım zuck.js i. Sıfırdan yaptım. Mobilde bazı sorunlar kaldı sadece. Filepond u kullanmaya devam edeceğim. İlerde belki onu da sizinki gibi yaparım. İmage editor için 2 alternatif var ama lisans nedeniyle kullanamıyorum. TUI ye el mahkum maalesef.
TUI'de sorun yaşadınız mı hocam? UI'ını tekrar elden geçirerek sunacağım ama eğer ki temelinde bir problem yatıyorsa bilmediğim öğrenmek isterim. Pintura açık ara en iyisi ama 750 dolarlık lisans...