• 27-01-2009, 03:51:59
    #1




    arkadaşlar günlük rapor bu eskiden böle değildi..neden böle az
  • 27-01-2009, 03:54:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sorma kardeş bugun adsensem onaylandı,sevindim..en son baktıgımda 20 tıklamaya 0.05 vermiş..ilginç..
  • 27-01-2009, 03:59:59
    #3
    yaww eskiden 3 dolar olurdu..şimdi çok az..yani perişan oldum..
  • 27-01-2009, 08:51:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    google optimizasyon değil
    google adsense bölümünde olucak konu
  • 27-01-2009, 13:49:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Konu yanlıs yerde sanırsam.Herkez kupon dağıtıyor.Reklamlar çöp siteler ile dolu. Kimi zaman çok güzel veriyor kimi zaman kötü.Herkez 0,01 verirse tıkbaşı tabiki kazanamayız...
  • 27-01-2009, 17:30:23
    #6
    nedenini bilmiyorum ama yabancı içeriğe daha çok verdiği kesin
  • 27-01-2009, 22:57:55
    #7
    Konu Yanlış yerde!
  • 27-01-2009, 22:59:25
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Konu yanlış yerde
  • 27-01-2009, 23:02:05
    #9
    Türkün el attığı yerde ne zaman fidan büyümüş ki :S

    Ücretsiz Adword dağıtımı öyle bi hal aldıki artık bakkala ekmek almaya gittiğinde bile yanında bedavadan verilir duruma geldi.

    Doğal olarakta bu ücretsiz dağıtılanlar adsenseye çok ama çok ucuza yansıyor. Bu iştende bizim gibi adsense kullanıcıları zarar görüyor :S