adsense neden az veriyor:((
12
●808
- 28-01-2009, 03:46:29yaww biz derde çare arıyoz sen tutturmuşsunuz konu yanlış yerde..yanlış ise yönetici görür taşırdı...
- 28-01-2009, 03:54:24Konuya çare ilgili bölümde aranır arkadaşım. Eğer zahmet etseydin buna benzer başlıklar altında google adsense bölümünde bir ton konu var. Ve o bölümde bırak neden az verdiğini, hangi kelimelerde, hangi saatlerde hangi içeriklerle daha çok verdiği de tartışılıyor.gokhan2121 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen buraya google neden az veriyor diye konu açtığında biri çıkacak sitene şu kodu ekle çok versin demesini mi bekliyorsun?
İşin özü kriz nedeniyle daha az ve daha düşük bütçe ile reklam veriliyor, ama her gün bir ton yeni site açılıyor çer çöp site ile yayıncılığa başlayanlar oluyor. Bu iş giderek daha kötüye gidecek kazançlar genel olarak dişme eğilimini sürdürecek.
Detaylarını google adsense bölümünde bir çok başlıkta okuyabilirsin. - 28-01-2009, 03:57:02peki hocam arkadaşın biri reklamları sadece bir ayrı sayfada tutmuş konu içinde yada anasayfada değil.bu şekilde daha çok hit oluyor dedi acaba öle bişi olabilirmi yani hepsini tek ayrı sayfada tutmak
- 28-01-2009, 04:12:28Bahsi geçen şey yasaktır.gokhan2121 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google reklamları reklam amaçlı sayfalarda yayınlanamaz. Google sadece reklam yayınlama amacıyla kurulmuş içinde hizmet veya bilgi bulunmayan sitelere ödeme yapmaz. Site içinde bilgi olsa da reklamları sitenin normal sayfalarına değil özel reklam sayfasına koymak da yasaktır. Reklam kodunuzu koyduğunuz sayfanın reklam yayınlamaktan öte bağımsız bir içeriği olmalıdır.
Sadece reklam yayınlama amacıyla oluşturulan sayfalara google reklamı ekleme banlanma nedenidir.
Google reklamları içeriklere göre belirleyip veriyor. Eğer sen içeriğin içinde değil de sadece reklam sayfası hazırlar kodları oraya eklersen açık kural ihlali yapmış olursun.