Konu yanlıs yerde sanırsam.Herkez kupon dağıtıyor.Reklamlar çöp siteler ile dolu. Kimi zaman çok güzel veriyor kimi zaman kötü.Herkez 0,01 verirse tıkbaşı tabiki kazanamayız...