• 20-10-2021, 17:04:11
    #10
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hikaye olsun diye yazmadım. Evimin etrafında 4 tane çocuk parkı var. Oğlum içlerinde en çok 4 kaydırağı olan parkı seviyor. Diğer çocuklar da öyle.

    Hikaye yazmadım, bir gerçeği hikayeleştirdim.

    iyi forumlar. Bol eğlenceler.
    Bizde çocuk büyütüyoruz. Ama zirveye ulaşmanın sırrını goremedim yazınızda. Doğru içerik olsun 100 kelime olsun.

    Kaydırak nedir makalesini 1000 kelimede anlatırsan kullanıcı sıkılır. 100 kelimede doğru cevabı iletebilirsin.

    Bilgisayar hızlandırma yontemleri makalesini 1000 kelimede anlatabilirsin kullanıcı zevkle okuyacaktır

    Demem o ki makaleleri uzun tutmak icin sacmalamanin hiç biranlamı yok.
  • 20-10-2021, 17:08:28
    #11
    Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde çocuk büyütüyoruz. Ama zirveye ulaşmanın sırrını goremedim yazınızda. Doğru içerik olsun 100 kelime olsun.

    Kaydırak nedir makalesini 1000 kelimede anlatırsan kullanıcı sıkılır. 100 kelimede doğru cevabı iletebilirsin.

    Bilgisayar hızlandırma yontemleri makalesini 1000 kelimede anlatabilirsin kullanıcı zevkle okuyacaktır

    Demem o ki makaleleri uzun tutmak icin sacmalamanin hiç biranlamı yok.
    O zaman benim yazdığım makale size göre değil demektir?

    Ben makale illa uzun olacak demedim, makalede paragrafları bir birine bağlamaktan bahsettim. Nasıl ki, siz bu makaleyi sonuna kadar okudunuz ve yorum yazma ihtiyacı hissettiniz, makalenin amacı da tam olarak budur. Çünkü okuduğunuz makale zaten uzun değil! Ancak bir olay örgüsü içerisinde bir birine bağlıdır.

    Umarım anlatabilmişimdir bu sefer.
  • 20-10-2021, 21:07:21
    #12
    Danışman
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman benim yazdığım makale size göre değil demektir?

    Ben makale illa uzun olacak demedim, makalede paragrafları bir birine bağlamaktan bahsettim. Nasıl ki, siz bu makaleyi sonuna kadar okudunuz ve yorum yazma ihtiyacı hissettiniz, makalenin amacı da tam olarak budur. Çünkü okuduğunuz makale zaten uzun değil! Ancak bir olay örgüsü içerisinde bir birine bağlıdır.

    Umarım anlatabilmişimdir bu sefer.
    Merhabalar.
    İşini iyi yapmak isteyen ve düşünen birisiniz galiba. Elinize sağlık. Fikir verici, güzel bir yazı olmuş. İyi çalışmalar.
  • 20-10-2021, 21:17:36
    #13
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.
    İşini iyi yapmak isteyen ve düşünen birisiniz galiba. Elinize sağlık. Fikir verici, güzel bir yazı olmuş. İyi çalışmalar.
    Teşekkür ederim. Öncelikle kendi oluşturmak istediğim site için çok fazla araştırma yapıyorum. Öyleki makale okumaktan yazmaya bile zaman bulamıyorum. Doğru içeriği bulmak gerçekten zor. Neredeyse yazılan yazıların çoğu bir birinden kopya.

    Bir zaafım var bu konuda. Hangi işi yaparsan yap en iyisini yapmaya çalış. Tanımadığım biri makalemi okuyacak, arkamdan beni tanımadan laf edecek diye kolaya kaçamıyorum.

    Diğerleri gibi bir paragraf ordan bir paragraf burdan alıp yazmak kendimi kandırmak olarak geliyor. çünkü biliyorum ki böyle yazarsam her gün 3-4 yazı yazmam lazım ve bu sürekli böyle devam edecek.
    Oysa oturup adam gibi Google kriterlerine uygun yazıyı ayda 2 tane yazsam ve arada güncellesem o konuda beni kimse yerimden edemez.

    Bunu kendim için söylüyorum ama hepimiz için geçerli. İçeriğimiz zengin olsa, biz yabancı kaynaklardan beseleneceğimize yabancılar bizim kaynaklarımızdan beslense daha iyi olmaz mı?
  • 20-10-2021, 21:54:58
    #14
    Danışman
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim. Öncelikle kendi oluşturmak istediğim site için çok fazla araştırma yapıyorum. Öyleki makale okumaktan yazmaya bile zaman bulamıyorum. Doğru içeriği bulmak gerçekten zor. Neredeyse yazılan yazıların çoğu bir birinden kopya.

    Bir zaafım var bu konuda. Hangi işi yaparsan yap en iyisini yapmaya çalış. Tanımadığım biri makalemi okuyacak, arkamdan beni tanımadan laf edecek diye kolaya kaçamıyorum.

    Diğerleri gibi bir paragraf ordan bir paragraf burdan alıp yazmak kendimi kandırmak olarak geliyor. çünkü biliyorum ki böyle yazarsam her gün 3-4 yazı yazmam lazım ve bu sürekli böyle devam edecek.
    Oysa oturup adam gibi Google kriterlerine uygun yazıyı ayda 2 tane yazsam ve arada güncellesem o konuda beni kimse yerimden edemez.

    Bunu kendim için söylüyorum ama hepimiz için geçerli. İçeriğimiz zengin olsa, biz yabancı kaynaklardan beseleneceğimize yabancılar bizim kaynaklarımızdan beslense daha iyi olmaz mı?
    Düşüncelerinize kayılıyorum. Ne yaparsan yap bunu ben yaptım diyebileceğin bir şey yap. Fakat gerçek hayat ile yüz göz oldukça, pazarlama faktörleri ve teknolojik gelişmelerin hayatımıza etkilerini fark ettikçe; bu düşüncelerim beni yıpratmaya başladı. Sonuçta altına imzamı atacağım bir iş için adam yerine koyup cevap verdiğim kişiler, ciddiye alıp hizmet verdiğim 3 kuruşluk insanlar, aradaki farkı benden istemeye kalktılar. Haliyle can sıkıntısında fazla bir şey kazanamadım. Artık adamına göre muamele etmeye çalışıyorum. Ama içime yerleşmiş bir kere. İlla düzgün iş yapacağım

    Hayatınızda başarılar. Umarım güzel işler başarırsınız. Ankara ya yolunuz düşerse oturup bir çay içmek isterim. Sağlıcakla. İyi forumlar.
  • 20-10-2021, 23:03:51
    #15
    bunu haber siteleri yapıyor
    Yapılan arama: cuma namazı duası
    Çıkan kaynak: habertürk

    Giriş kısmı
    Cuma namazı nasıl kılınır, kaç rekattır? Sorusu Müslümanlar için kutsal kabul edilen Cuma gününde araştırılıyor. Cuma gününe özel Diyanet İşleri'nin yayınladığı cuma hutbesi okunur ve cuma namazı kılınır. Cuma namazına gidecek olan Müslümanlar, " Cuma namazı nasıl kılınır? Cuma namazı kaç rekattır? Abdest nasıl alınır? " sorularına yanıt arıyor. İşte Diyanet Cuma namazı kılınışı...

    İlk paragraf
    Müslümanlar için bir bayram ilan edilen Cuma günleri vatandaşlar cuma namazını eda etmek için cami ve mescitlere akın ediyor. Cuma namazı kılacak vatandaşlar, " Cuma namazı nasıl kılınır, kaç rekattır? " şeklindeki soruların cevabını arıyor. İşte, Cuma namazı kılınışı...

    Devamı

    CUMA NAMAZI NASIL KILINIR, KAÇ REKATTIR?

    Cuma namazı; 4 rekat sünneti, 2 rekat farz ve 4 rekat da son sünnet olmak üzere 10 rekattır. Cuma günü camide kılınır ve farz olan bir namazdır. Cuma günleri müminlerin bayramı olarak sayılmaktadır ve erkeklere farz olarak kılınmıştır. Kadınlar için Cuma namazı farz değildir.

    *Namaza başlarken ilk olarak "Niyet ettim Allah rızası için Cuma namazının 2 rekât farzını kılmaya. Uydum hâzır olan imama." diyerek Cuma namazını kılmak için niyet ederiz. Ardından "Allahu Ekber" diyerek Tekbir getilir ve namaza başlanır.


    Yani ilk giren biri tüm yazıya mecburen göz atıyor. Aslında okuduğunuzda çok saçma bir yazı ama teknik olarak kullanıcıyı sitede tutmak için çok mantıklı. Eğer kullanıcıya istediğini cevap veriyorsanız istediğiniz kadar bu şekilde vaktini çalsanızda google sanırım sıralamada size öncelik veriyor

    Kaynak: https://www.haberturk.com/cuma-namaz...lerdir-3064043
  • 20-10-2021, 23:19:38
    #16
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşüncelerinize kayılıyorum. Ne yaparsan yap bunu ben yaptım diyebileceğin bir şey yap. Fakat gerçek hayat ile yüz göz oldukça, pazarlama faktörleri ve teknolojik gelişmelerin hayatımıza etkilerini fark ettikçe; bu düşüncelerim beni yıpratmaya başladı. Sonuçta altına imzamı atacağım bir iş için adam yerine koyup cevap verdiğim kişiler, ciddiye alıp hizmet verdiğim 3 kuruşluk insanlar, aradaki farkı benden istemeye kalktılar. Haliyle can sıkıntısında fazla bir şey kazanamadım. Artık adamına göre muamele etmeye çalışıyorum. Ama içime yerleşmiş bir kere. İlla düzgün iş yapacağım

    Hayatınızda başarılar. Umarım güzel işler başarırsınız. Ankara ya yolunuz düşerse oturup bir çay içmek isterim. Sağlıcakla. İyi forumlar.
    Aslında sorun burada... 3 kuruşluk insanlara 30 kuruşluk hizmet verilmez. 3 kuruşluk insanlara 3 kuruşluk insanlar hizmet verir. Yanlış anlaşılmasın amacım kötü bir cümle yamak değil.

    1 milyon TL lik elmas kolye asgari ücretle çalışan bir bayanın boynunda olmaz. Onun alabileceği sınırlıdır. Ona satacak olan da 1 milyonluk elmas kolye satıcısı değildir.
    Hızlıca bir kazanç piramidi yaptım. Bu piramide göre bir ürünün fiyatı ne kadar ucuzsa o kadar üreten vardır ve o kadar da talep vardır. Ancak ürün fiyatı arttıkça rekabette azalır, talepte azalır. Zirvede ise rekabet yok gibidir. Ancak talepte buna göre azdır. Kazanç piramidinde ise bir fark var. Talep azalmasına karşın her katta toplam tutar hemen hemen aynı, hatta üst katlarda daha fazla... Rekabette üst katlara doğru azaldığı için kişi başı düşen kazanç miktarında ciddi artış var.

  • 20-10-2021, 23:25:23
    #17
    Blurayindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu haber siteleri yapıyor
    Yapılan arama: cuma namazı duası
    Çıkan kaynak: habertürk

    Giriş kısmı
    Cuma namazı nasıl kılınır, kaç rekattır? Sorusu Müslümanlar için kutsal kabul edilen Cuma gününde araştırılıyor. Cuma gününe özel Diyanet İşleri'nin yayınladığı cuma hutbesi okunur ve cuma namazı kılınır. Cuma namazına gidecek olan Müslümanlar, " Cuma namazı nasıl kılınır? Cuma namazı kaç rekattır? Abdest nasıl alınır? " sorularına yanıt arıyor. İşte Diyanet Cuma namazı kılınışı...

    İlk paragraf
    Müslümanlar için bir bayram ilan edilen Cuma günleri vatandaşlar cuma namazını eda etmek için cami ve mescitlere akın ediyor. Cuma namazı kılacak vatandaşlar, " Cuma namazı nasıl kılınır, kaç rekattır? " şeklindeki soruların cevabını arıyor. İşte, Cuma namazı kılınışı...

    Devamı

    CUMA NAMAZI NASIL KILINIR, KAÇ REKATTIR?

    Cuma namazı; 4 rekat sünneti, 2 rekat farz ve 4 rekat da son sünnet olmak üzere 10 rekattır. Cuma günü camide kılınır ve farz olan bir namazdır. Cuma günleri müminlerin bayramı olarak sayılmaktadır ve erkeklere farz olarak kılınmıştır. Kadınlar için Cuma namazı farz değildir.

    *Namaza başlarken ilk olarak "Niyet ettim Allah rızası için Cuma namazının 2 rekât farzını kılmaya. Uydum hâzır olan imama." diyerek Cuma namazını kılmak için niyet ederiz. Ardından "Allahu Ekber" diyerek Tekbir getilir ve namaza başlanır.


    Yani ilk giren biri tüm yazıya mecburen göz atıyor. Aslında okuduğunuzda çok saçma bir yazı ama teknik olarak kullanıcıyı sitede tutmak için çok mantıklı. Eğer kullanıcıya istediğini cevap veriyorsanız istediğiniz kadar bu şekilde vaktini çalsanızda google sanırım sıralamada size öncelik veriyor

    Kaynak: https://www.haberturk.com/cuma-namaz...lerdir-3064043
    Haber siteleri spam yapıyor, ancak aynı spamı siz yaparsanız sıralama alamazsınız. Haber sitesi yapıyor diye bu durum doğru değildir. Onlar anlık giriş yaptığı ve kullanıcı sayısı çok fazla olduğu için sayfa değerleri yüksek. Bu nedenle yazıları ilk sıralarda... Haber siteleri çöp okuyucuyu çekiyor Türkiye'de. Onların kazancı adsense üzerine değil, kurumsal firmalardan, devlet kurularından reklam almak. Mesela, yeni bir işletme açınca, reklam için büyük sitelere ücret karşılığı haber yaptırabiliyorsunuz.

    Haber siteleri ile normal siteleri aynı kefeye koymak doğru değil. Kaldı ki, ülkemizde habercililik anlamı kalmadı ki. Ayrıca çok fazla haber sitesi var ancak bilinenleri sıralamada görüyoruz.... Diğerlerinin kazançları farklı.. geçenlerde forum içinde bu konuda örnek bir yazı vardı... yerel haber sitesinde bile milyonlar dönüyormuş v.b.
  • 21-10-2021, 02:01:17
    #18
    İçeriklerimin ilk sıraya girmesi için 2 ay kadar içerikleri haftada 1 kez olmak şartıyla güncelliyorum. Rakiplere oranlara kelimenin daha fazla olması, görsellerin sıfırdan veya detaylı bir şekilde editlenip yüklenilmesi ve ek H2,h3 başlıkların eklenilmesi. Tabi anahtar kelimeleri başlık ve görsellere ekliyorum.
    Anca böyle ilk sıraya yerleşebiliyorum ama hemen çıkma oranı kötü ...