Stabil şekilde uzun süre iyi sonuç veren makaleci göremedim maalesef hocam. Bi yerden sonra sıkılıyorlar sanırım.
Bir kişi sürekli makale yazdığında kalite düşer. Bu ister istemez olan bir şey çünkü sürekli yazarken kelime dağarcığı yeterli olmadığı için tıkanır.
Araştırma yapamaz çünkü düşük fiyata iş yapıyordur. Yazı bir birinden kopuk, diğer yazılara benzer olmaya başlar.
Müşteri ile arası açılır. Sonra müşteri bulamaz.
Temelde sorun sık yazmak ve ucuza yazmaktır. Ucuza yazdığı için benzer makaleler gelir. Yazılar kalitesizleşir. Çünkü aynı türde makalenin özgün olması için farklı anlatım gerekir. Onu da yapamadığından sorunlar başlar.
Başlarda 30 dk da yazdığı makaleye zamanla 3-4 saat harcamaya başlar.
Bu da makale serüveninin sonunu getirir.