• 09-12-2008, 10:33:56
    #19
    WebMaster forumu, webmaster kaynakları sitesi bu benim sitem bir zamanlar PR 7 bile olmuştu. Ama sizi temin ederim webmaster veya webmaster forumu aramasında birinci çıkmanın bir önemi yok.
  • 09-12-2008, 12:08:36
    #20
    Şuan 7. sırada ama benim için pek bir önemi yok.
  • 09-12-2008, 12:13:17
    #21
    Google' dan gelen hitlere ihtiyacı yok buranın.
  • 09-12-2008, 12:25:43
    #22
    bence r10 google da da çıkmasın bu ayrıcalıktan sadece biz faydalanalım ehehe işin şakası. arkadaşların da dediği gibi r10 u bilen bilir
  • 09-12-2008, 14:06:09
    #23
    arkadaşlar r10'u bilen biliyor zaten ona lafımız yok.Mesela frmtr yi düşünün adamların googleda forum kelimesinde 1. çıkıp bağlantı açılmasına ihtiyacımı vardı.Benim dediğim biraz gövde gösterisi.
  • 09-12-2008, 14:12:37
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Bu kadar çok gelmesini istiyorsanız link verin.. (: Herkes tek sitesinden link verse uçar gider.
  • 09-12-2008, 14:18:26
    #25
    R10 zaten ziyaretçilerin yarısından çoğunu bence direk bizden alıyorlar diğerleri google
  • 09-12-2008, 14:23:00
    #26
    bence r10 gibi site yok.

    Aksiyon , kavga , paylaşım , sevgi , rekabet
  • 10-12-2008, 00:15:09
    #27
    quale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar çok gelmesini istiyorsanız link verin.. (: Herkes tek sitesinden link verse uçar gider.
    hemen başlıyoruz
    <a href="https://www.r10.net" title="örümcek sevenler derneği">webmaster</a>
    Herkez birden yüklenmesin