arkadaşlar r10'u bilen biliyor zaten ona lafımız yok.Mesela frmtr yi düşünün adamların googleda forum kelimesinde 1. çıkıp bağlantı açılmasına ihtiyacımı vardı.Benim dediğim biraz gövde gösterisi.