• 10-12-2008, 00:29:19
    #28
    medea_seo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <b><a href="https://www.r10.net/index.php" title="r10 webmaster forumu" rel="muse" style="color:red;">webmaster</a></b>

    rel="muse" anlamı nedir acaba ?
  • 10-12-2008, 00:33:21
    #29
    Üyeliği durduruldu
    ilham verici
  • 10-12-2008, 00:45:18
    #30
    Webmaster yazınca ilk sırada çıksa ne fayda çıkmasa ne fayda fakat 1. sırada görmek tabi hepimizi mutlu eder fakat r10 Türkiyenin en kaliteli ve en büyük webmaster forumu. Bunu bilmemiz zaten bizim için webmaster kelimesinde 1. olmamız gibidir.
  • 10-12-2008, 00:48:25
    #31
    R10 ister 1de çıksın ister 300de çıksın kalitesiyle tartışılmaz zaten Buraya davetiye bulmak ne kadar uğraşanlar var. (Ben de dahil )
  • 10-12-2008, 00:57:52
    #32
    Üyeliği durduruldu
    amaç ne 8 k alexa sı olan bir sitenin google da bir takım yerlere gelme çabası olması aranmaz
  • 10-12-2008, 21:09:52
    #33
    1. si akıl var mantık var hangi webmaster google'da webmaster diye arayarak bir site bulur.
    2. si hadi googleda birşey arayacak olsa webmaster forumu diye aratır ki title'a bakarsanız ana title ondan ibaret
    3. sü bence r10'un şu anda ne linke nede google'dan webmaster kelimesinden gelen ziyaretçiye ihtiyacı var ama demiyorum ki diğer aramalarda google'a ihtiyacı yok kesinlikle google'a ihtiyacı olmayan site yoktur diye düşünüyorum.
  • 11-12-2008, 02:11:04
    #34
    Arayan bulur
  • 11-12-2008, 02:17:39
    #35
    Misafir
    Tamamen Title ile alakalı bir durum.Aşağıda olması.Başta Google fan olması aşağıda kalmasına etken diye düşünüyorum.
  • 11-12-2008, 02:31:45
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Bu sıralamanın çok ta önemi yok bence. Nolcak ki, burdaki webmasterlar bir birleşsek webmaster sıralamasında dunyada bile 1. yaparız r10'u