• 24-10-2008, 16:54:05
    #10
    alemsiniz valla
    seoogle için alt çözüm ortağımız olan template.gen.tr tarafından yaklaşık 200 haber sitesine girilmiş REKLAM'dan bir örnek bu sadece..

    şurda da yer vermiştim
    https://www.r10.net/seo-danismanligi/...ortakligi.html
  • 24-10-2008, 16:55:48
    #11
    okkalı +rep ile takviye ettim, olmadık şeylere -rep vermeyin böyle.
  • 24-10-2008, 17:00:10
    #12
    DEKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okkalı +rep ile takviye ettim, olmadık şeylere -rep vermeyin böyle.
    eywallah kardeş anlamayanlar her forumda var işte burdada tek tük dolaşıyor aramızda...
  • 24-10-2008, 17:43:53
    #13
    İpucu: Google'un üst sıra sırrı Birde İpucu veriyor. İpucu nedir git bu firmaya bayıl parayı bak diğer firmalar seni kandırır.

    Birde ipucu. Googlede üst sıranın sırrı sizin firmanız ile çalışmakmı? Birde ipucu yani. - rep sallayanlar istediğiniz kaddar gönderin sorun değil. Ben reklamlarımı forum sitesinde yaparak para kazanmıyorum. Mesaj başlığınız ile mesaj içeriğini çok uyumlu. Eş dost ve tanıdıklarda çökmüş mesaja oh ne ala

    Kendi kendime bir -rep daha

    Bu arada bu forum webmasterleri bilgilendirmek içindir. Mesaj başlığı ile alakasız bir mesaj içeriğinde Moderatörün müdahale edip mesaj içeriği ve mesajı düzenlemesi gerekirken sağolsun birde üstüne + rep vermiş.

    Siz alem adamlarsınız valla. Okeye 4 ü tamalamışsınzıdır zaten
  • 24-10-2008, 17:51:49
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Benden sana +11 ulkunet bi anda 2 oldun -9'dan

    Hakikaten neresi ipucu bunun?.....
  • 24-10-2008, 17:56:16
    #15
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden sana +11 ulkunet bi anda 2 oldun -9'dan
    Hakikaten neresi ipucu bunun?.....
    Masa dışı olanlar gerçekleri rahat rahat görüyor işte
  • 24-10-2008, 18:01:52
    #16
    erkanertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eywallah kardeş anlamayanlar her forumda var işte burdada tek tük dolaşıyor aramızda...
    Kardeş dediğin adam baban yaşında (:
  • 24-10-2008, 18:05:43
    #17
    siteye girdim. daha kendi sitelerinde ki bir çok link hata veriyor. madem o kadar iyiler popiler kelmelerde çıksınlar referens versinler.
  • 24-10-2008, 18:26:57
    #18
    bayrambayram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş dediğin adam baban yaşında (:
    yaşını nerden bileyim...
    özürdilerm kendisinden