DEKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okkalı +rep ile takviye ettim, olmadık şeylere -rep vermeyin böyle.
eywallah kardeş anlamayanlar her forumda var işte burdada tek tük dolaşıyor aramızda...