SandBox Dayım Galiba
24
●1.449
- 13-09-2008, 22:27:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 13-09-2008, 22:28:01Arkadaş hatırlatmayın ya sinir krizi geçircemmemo66000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yardımcı olan yokmu
- 13-09-2008, 22:32:391 senedir düzgün olan site neden aniden gitti? Hemde arkadaşlar sandbox kullanılmayan - çöp siteleri aaramalarda göstermemek için var degilmi? - Evet. Bende yaklaşık 2.5 haftadır siteyi güncellemedim bu yüzden oldugunu düşünüyorum
- 13-09-2008, 22:36:44Yapmam gerekenleri de söylesenizPagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle düşündüm : keyword vs. herşeyi silicem 1-2 gün site bakımda gözükcek sonra Joomla ya özgün makale yazcam her gün futbolla ilgili. Böyle birşey düşündüm ama olurmu olmazmı acaba 
Bu arada google tek sayfamı indexledi bu bi gelişmemidir ?
- 13-09-2008, 22:38:45Üyeliği durduruldu
