Konu
SandBox Dayım Galiba
13-09-2008, 22:28:01
#13
TheConqueror
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
memo66000 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İmzandaki siteyse hayırlı olsun sandoxtasın
Arkadaş hatırlatmayın ya sinir krizi geçircem
Yardımcı olan yokmu