• 13-09-2008, 18:46:28
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ARkadaşlar sitemi arayınca ne arama sonuclarında çıkıyo nede infosu var sanırsam sandbox dayım Ama neden oldugunu hala anlamış degilim 1 ay önce google siteyi "saldırı sitesi" olarak fişlemişti sonra virüsü sildim google da fişlemeyi sildi acaba hala ondan kaynaklanan birşey mi var ve ayrıca nasıl cıkarım bu sandbox dan

    Sitem futbolla ilgili ve 2 Haftadır TSL de maç olmadıgı için 2 haftadır öylece duruyodu ondanda olabilirmi acabA?

    Anlama sorunu yaşayanlar ve bunun üzerine espri yapmaya çalışan arkadaşlarımız için : Sandboxdayım dedim yani Sandbox la bi akrabalık ilişkim yok
  • 13-09-2008, 21:10:02
    #2
    -güncellenmediği için site sandboxa girmez.
    -Sitenin vukuatı varsa sandbox da pek şaşırtıcı olmamalı.(fişlenmişse yani)
  • 13-09-2008, 21:24:57
    #3
    Sandbox Dayım Birleşik Yaz

    sandbox senin dayin gibi olmuş
  • 13-09-2008, 22:18:12
    #4
    He benim de amcam
  • 13-09-2008, 22:20:00
    #5
    Site adını pmle yollarsan bi bakabilirim.
  • 13-09-2008, 22:23:36
    #6
    Hayırlı olsun sandbox a girmişsinFatihim : )
  • 13-09-2008, 22:25:08
    #7
    FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site adını pmle yollarsan bi bakabilirim.
    yolladım
  • 13-09-2008, 22:25:40
    #8
    Ben Baktım olum girmişsin iştene bu naz
  • 13-09-2008, 22:25:41
    #9
    duygugemisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    He benim de amcam
    Espri yapmak için kendinizi zorlamayınız.