• 09-08-2008, 23:33:19
    #1
    arkadaşlar blogspotta bir sitem var yeni bir tema yükledim bu meta tagları yazmam gerekirmi yoksa blogger bu işi kendimi yapıyor çünkü blogger'da işte site başlığı site açıklaması falan yazıyorum html bölümüne o kendi işliyor sanırım
  • 09-08-2008, 23:35:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Gerek yok metaya falan . sitenin içerisine görünmeyecek şekilde anahtar kelimeleri yerleştirsen yeterli .
  • 10-08-2008, 00:13:42
    #3
    eğer şablona eklediğim meta lardan bahsediyorsan onlar gider ama yazının altına eklediklerinden bahsediyorsan kesinlikle kalır. eklemene gerek yok ...
  • 10-08-2008, 12:36:37
    #4
    zaten her yazının altına etiket bölümüne ilgili kelimeleri yazıyorum o o işe yarıyor sanırım dimi