Konu
blogspot ve metatag'lar hakkında
10-08-2008, 00:13:42
#3
burakbudak
eğer şablona eklediğim meta lardan bahsediyorsan onlar gider ama yazının altına eklediklerinden bahsediyorsan kesinlikle kalır. eklemene gerek yok ...