arkadaşlar blogspotta bir sitem var yeni bir tema yükledim bu meta tagları yazmam gerekirmi yoksa blogger bu işi kendimi yapıyor çünkü blogger'da işte site başlığı site açıklaması falan yazıyorum html bölümüne o kendi işliyor sanırım