Biri Yazımızı Çalarsa?
15
●907
- 13-07-2019, 14:41:44Bu sorunlar ne yazık ki var. Yapılması gereken öncelikle makaleyi çalan haber siteleri ise direk iletişimden bilgi almak 24 saat kaldırılmadığı takdirde yasal işlem başlatılacaktır denilmek. Ancak bu da çare değil ise kaynak kodlarından adsense kodunu alıp tık saldırısı yapacaksınız. Bunu da iletişimden ilgili kişiye 24 saat içinde makalem kaldırılmadığı takdirde hesabınıza saldırı yapılacağını beyan etmeniz.
- 13-07-2019, 14:50:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam adama böyle yazarsan, adamda derki bizde senin sitene saldırırızSEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle şey olur mu hiç.Haklıyken haksız duruma düşülür.belki düzgünce yazmak ve yasal işlem başlatmak yazılabilir de diğeri bence yazılmamalı.Bizim onlardan ne farkımız kalır? ayrıca bence sürekli sitelerinden içerik kopyalayan arkdşlar var ise bence maddi durumları da iyise yazılarını noter vs artık hangi yöntem ileyse onaylatsınlar, sonrada davayı açsınlar bir kaç defa böyle para verdiler mi cesaret edemezler..
Kopya içerik emek hırsızlığı bir nevi kul hakkıdır.Bu zamana kadar onlarca site sattım yaptım bir tanesinde bile kopya içerik yapmadım.Nasıl insanlar bu kadar anlamıyorum, nasıl paralar kursaklarından geçiyor.Bilmiyorum. - 13-07-2019, 15:28:50Ya arkadaşlar, ülkede onursuzluk diz boyu ve ilke haline gelmiş artık. Siz ise hala kul hakkı falan filan diyorsunuz. 2006 yılından beri bu işlerdeyim. Net olarak gördüğüm iki seçenek var;
1) Tüm bunlara boyun eğip tırmalamaya ve hak ettiğimizin çok gerisinde kazanç elde etmeye devam etmek ya da
2) Bunlar gibi olup her türlü ahlaksızlığı normal gibi sayıp hile-hurda yapılabilecek tüm yollarla gelir kapısı oluşturmak.
Üçüncü bir alternatif yokkkk. Düzelir demeyin, düzelmezzz. Google kullanıcı odaklı hareket ettiğini idare ediyor ama koca bir aldatmaca. - 13-07-2019, 18:29:57TasdixSigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2- Hukuki yollara başvurabilirsiniz ve kazanırsınız. Neden başvurmuyorsunuz? Telif Hakkı denilen bir şey var. Eşim avukat, oradan biliyorum. - 13-07-2019, 18:37:48Ben az önce yabancı kaynaklı bir sitede okudum. Siteniz üzerinden yasal işlem yaptırabilirsiniz, bunun için sitenize gizlilik şartları, kullanım şartları v.b şeyler ekleyip kanıtlar oluşturun diyor. Şuan siteyi buna göre şekillendireceğimbuzutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2019, 18:57:31Telif hakkı konusunda da peşin avukat parası ödemiyorsunuz. Karşı taraftan alınacak tazminat üzerinden anlaşıyorsunuz.Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle şey olur mu hiç.Haklıyken haksız duruma düşülür.belki düzgünce yazmak ve yasal işlem başlatmak yazılabilir de diğeri bence yazılmamalı.Bizim onlardan ne farkımız kalır? ayrıca bence sürekli sitelerinden içerik kopyalayan arkdşlar var ise bence maddi durumları da iyise yazılarını noter vs artık hangi yöntem ileyse onaylatsınlar, sonrada davayı açsınlar bir kaç defa böyle para verdiler mi cesaret edemezler..