Ya arkadaşlar, ülkede onursuzluk diz boyu ve ilke haline gelmiş artık. Siz ise hala kul hakkı falan filan diyorsunuz. 2006 yılından beri bu işlerdeyim. Net olarak gördüğüm iki seçenek var;
1) Tüm bunlara boyun eğip tırmalamaya ve hak ettiğimizin çok gerisinde kazanç elde etmeye devam etmek ya da
2) Bunlar gibi olup her türlü ahlaksızlığı normal gibi sayıp hile-hurda yapılabilecek tüm yollarla gelir kapısı oluşturmak.
Üçüncü bir alternatif yokkkk. Düzelir demeyin, düzelmezzz. Google kullanıcı odaklı hareket ettiğini idare ediyor ama koca bir aldatmaca.