Merhaba;
Son iki haftadır manuel inceleme talebinde bulunup olumlu/olumsuz cevap alabilen var mı? Max 3 günde cevap geliyordu. Bu çekirdek güncellemesi alakalı bir durum mu acaba çözemedim.
Manuel inceleme Talebi Hk.
8
●446
- 20-03-2019, 10:50:54
- 20-03-2019, 12:25:23Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer sitenizde manuel bir işlem varsa bu bildirimi görürsünüz.
Manuel işlemlere cevaplar er ya da geç verilir biraz daha sabırlı bekleyin. - 20-03-2019, 12:55:40manuel işlem olmadan yenıden degerlendırme ısteyemıyor muyuz hocamHodriMeydan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2019, 13:20:29Hocam sitenizde ceza yoksa ne için yeniden değerlendirme isteyeceksiniz. Yeniden değerlendirme isteği manuel ceza almış siteler için sadece aktif.Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2019, 13:22:01hocam yenı domaın aldım spam skoru yuksek linklerı gerı cevırdım webmaster araclarından o yuzden yenıden degerlendırme ıstemek ıstıyorumSohbetbooK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2019, 13:25:47Google harici domaini sorgulama yaptığınız yerlerin google için bir etkisi yoktur eğer google sitenizde bir ihlal varsa sizin için manuel spam yada tam spam uyarısı yapar o şekilde yeni değerlendirme istediğinde bulunabilirsiniz.Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2019, 01:25:57SohbetbooK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Maksimum 3 günde cevap alırken yaklaşık 2 hafta 15 gündür cevap gelmiyor.