Merhaba;

Son iki haftadır manuel inceleme talebinde bulunup olumlu/olumsuz cevap alabilen var mı? Max 3 günde cevap geliyordu. Bu çekirdek güncellemesi alakalı bir durum mu acaba çözemedim.