Merhaba;
Son iki haftadır manuel inceleme talebinde bulunup olumlu/olumsuz cevap alabilen var mı? Max 3 günde cevap geliyordu. Bu çekirdek güncellemesi alakalı bir durum mu acaba çözemedim.
Bende Maksimum 3 günde cevap alırken yaklaşık 2 hafta 15 gündür cevap gelmiyor.