• 25-06-2008, 17:20:05
    #1
    Arkadaşlar 1 Sene 3 Aylık Bir Sitem Var Ve Her Gün Düzenli Olarak 300-500 Arası Konu Açıyorum Tek Başıma Bu Yüzden Google'daki Hitlerimin Düştüğünü Düşünüyorum Bir Kere Bıraktım Bir Kaç Gün Tekrar Düzeldi Şimdi İse Yine Hitler Düşük Post Atmayı Yaz Sonu Gibi Bırakmayı Düşünüyorum Ondan Sonra Hitler Düzelerek Artışa Geçermi?

    Site Adresi:www.roketforum.net
  • 25-06-2008, 18:17:46
    #2
    Attığınız postlar kopya içerikse düzelmesi biraz zor olur açıkçası. Ayrıca site adı belirtseydiniz daha sağlıklı yorum yapılabilirdi. Geçmiş olsun.
  • 25-06-2008, 18:33:57
    #3
    Dediğin Gibi Olsaydı Şu Anda Bütün Forum Sitelerinin Sandboxta Olması Lazımdı Sitedeki Bir Konu İsmini Yazıyorsun Kaç Forum Sitesinde Çıkıyor Ve Bunların Çoğu Kaç Senelik Siteler:S
  • 25-06-2008, 23:41:27
    #4
    Sitenizin sandbox gibi bir sorunu olduğunu düşünmüyorum. Hit azalma nedenine gelince ise dalgalanma olabilir.

    İyi çalışmalar.
  • 26-06-2008, 00:42:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Siten Sandboxta Falan Degil Sandbox Yanından Bile Gecmiyor.. Suan Habire Link degişimi Habire dalgalanmalar Oluyor Yani Googeden Kelime dusmus Ola bilirsin Normaldir Yani... İyi Calismalar
  • 26-06-2008, 11:33:19
    #6
    Peki Sağolun Siteme Günde 300-400 Arası Tek Başıma Konu Açıyorum Google'ın Spam Sayıp Düşürme Gibi Birşeyi Söz Konusu Olabilirmi?
  • 28-06-2008, 06:56:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım siten Sanbox ta rahatlıkla görülüyor .

    Aramalarda alt sayfalar gerilemiş
    Kalan hitler Google images ve direk girişlerden geliyor
    Copy paste af yok daha
  • 28-06-2008, 14:54:10
    #8
    Konu Açmayı Kestiğim Zaman 5-10 Gün Sonra Düzeliyor Hitler ?
  • 28-06-2008, 19:08:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    emirhan26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu Açmayı Kestiğim Zaman 5-10 Gün Sonra Düzeliyor Hitler ?

    Hönk anlamadım ?