Arkadaşlar 1 Sene 3 Aylık Bir Sitem Var Ve Her Gün Düzenli Olarak 300-500 Arası Konu Açıyorum Tek Başıma Bu Yüzden Google'daki Hitlerimin Düştüğünü Düşünüyorum Bir Kere Bıraktım Bir Kaç Gün Tekrar Düzeldi Şimdi İse Yine Hitler Düşük Post Atmayı Yaz Sonu Gibi Bırakmayı Düşünüyorum Ondan Sonra Hitler Düzelerek Artışa Geçermi?
Site Adresi:www.roketforum.net
Arkadaşlar Heralde Sorunum Sandbox
9
●561
- 25-06-2008, 18:17:46Attığınız postlar kopya içerikse düzelmesi biraz zor olur açıkçası. Ayrıca site adı belirtseydiniz daha sağlıklı yorum yapılabilirdi. Geçmiş olsun.
- 25-06-2008, 23:41:27Sitenizin sandbox gibi bir sorunu olduğunu düşünmüyorum. Hit azalma nedenine gelince ise dalgalanma olabilir.
İyi çalışmalar. - 28-06-2008, 19:08:02Üyeliği durdurulduemirhan26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hönk anlamadım ?