Konu
Arkadaşlar Heralde Sorunum Sandbox
25-06-2008, 18:33:57
#3
emirhan26
Dediğin Gibi Olsaydı Şu Anda Bütün Forum Sitelerinin Sandboxta Olması Lazımdı Sitedeki Bir Konu İsmini Yazıyorsun Kaç Forum Sitesinde Çıkıyor Ve Bunların Çoğu Kaç Senelik Siteler:S