Arkadaşlar 1 Sene 3 Aylık Bir Sitem Var Ve Her Gün Düzenli Olarak 300-500 Arası Konu Açıyorum Tek Başıma Bu Yüzden Google'daki Hitlerimin Düştüğünü Düşünüyorum Bir Kere Bıraktım Bir Kaç Gün Tekrar Düzeldi Şimdi İse Yine Hitler Düşük Post Atmayı Yaz Sonu Gibi Bırakmayı Düşünüyorum Ondan Sonra Hitler Düzelerek Artışa Geçermi?

Site Adresi:www.roketforum.net