ben belirtmişim ztn
burda ne yapmaya çalıştığını anlamadığımı belirtmek isterim konu açıyoruz bu tarz açılan 100 lerce konu gibi sen geliyorsun konunun içine ediyorsun.yaw kardeşim beğenmiyorsan beğenmediğini belli et - rep ver eyw ama konu açıyoruz burda emek harcıyoruz ona saygın olsun.
100lerce konunun da içine ettim çünkü bu olaya karşıyım. Spam'a doldurma linklere karşıyım. Anlayışla karşılamanı umarım. iyi çalışmalar