• 25-06-2008, 09:40:29
    #10
    Rep istemeye yönelik mesajlar forumda yasaktır.
  • 25-06-2008, 09:47:52
    #11
    Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rep istemeye yönelik mesajlar forumda yasaktır.
    istemiyorum verenlere oradan tsk ediyorum

    nerenden anladığına bağlı o cümleyi
  • 25-06-2008, 10:00:37
    #12
    kim rep istiyo bu konuda ben göremedim dostum.
  • 25-06-2008, 10:17:07
    #13
    ozk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istemiyorum verenlere oradan tsk ediyorum
    nerenden anladığına bağlı o cümleyi
    Ne öyle rep verenlere teşekkürler diye. Rep amaçlı açtığın heryerinden belli konuyu. Bunu bu forumda çok az takılan biri bile çok rahatça anlayabilir.

    Neremden anladığımı merak mı ediyorsun? Bi bak sen nerenden anlıyorsun bende oradan

    Not: niye sildin rep isteme mesajını hani istemiyordun madem istemiyorsun silmişsin
  • 25-06-2008, 10:24:10
    #14
    yaw sen kendini çok bilmiş sanıyorsun belli ben tartışma ortamı yaratmak istemem.
    ben rep istemedim verenlere ordan teşekkür ettim repede ihtiyacım yok ayriyetten.
  • 25-06-2008, 10:26:08
    #15
    Alıntı
    Yahoo! ve MSN ile birlikte, Google birkaç yıl önce "nofollow" HTML mikrobiçimini kullanıma sundu ve bu öznitelik çoğunluk tarafından kabul gördü. PageRank'i hesaplamak veya bir kullanıcı sorgusu için sayfalarınızın alaka düzeyini belirlemek üzere rel="nofollow" özniteliği ile hiçbir bağlantı kullanılmaz. rel="nofollow" özniteliğine sahip olan hiçbir bağlantı PageRank'i hesaplamak veya bir kullanıcı sorgusuna ilişkin sayfalarınızın alaka düzeyini belirlemek için kullanılmaz.
    Kaynak: Google.
  • 25-06-2008, 10:26:54
    #16
    arkadaşlar yararı olur mu olmaz mı
  • 25-06-2008, 10:27:42
    #17
    selsef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar yararı olur mu olmaz mı
    Tek yararı internet aleminde Türklerin adını spamcıya çıkarmak. Sonra neden saygı görmüyoruz diyorsunuz. Heryere link ekleyip, spam doldurursanız saygı beklemeyin.
  • 25-06-2008, 10:39:42
    #18
    ozk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    s.a arkadaslar 2 adet google dan link alın nofollow ama
    ben belirtmişim ztn

    burda ne yapmaya çalıştığını anlamadığımı belirtmek isterim konu açıyoruz bu tarz açılan 100 lerce konu gibi sen geliyorsun konunun içine ediyorsun.yaw kardeşim beğenmiyorsan beğenmediğini belli et - rep ver eyw ama konu açıyoruz burda emek harcıyoruz ona saygın olsun.