selsef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar yararı olur mu olmaz mı
Tek yararı internet aleminde Türklerin adını spamcıya çıkarmak. Sonra neden saygı görmüyoruz diyorsunuz. Heryere link ekleyip, spam doldurursanız saygı beklemeyin.