ozk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben belirtmişim ztn
burda ne yapmaya çalıştığını anlamadığımı belirtmek isterim konu açıyoruz bu tarz açılan 100 lerce konu gibi sen geliyorsun konunun içine ediyorsun.yaw kardeşim beğenmiyorsan beğenmediğini belli et - rep ver eyw ama konu açıyoruz burda emek harcıyoruz ona saygın olsun.
100lerce konunun da içine ettim çünkü bu olaya karşıyım. Spam'a doldurma linklere karşıyım. Anlayışla karşılamanı umarım. iyi çalışmalar