• 20-06-2008, 20:25:51
    #1
    Arkadaşlar bugun dikkatimi çekti 1 saat izledim.Bakıyorum google bot gelio 1 veya 2 konu okuyup gidiyor sonra anında yahoo botları siteye dalıo altını üstüne getirio gidiolar. 10 dakka sonra gene 1 tane google botu gelio 1 dakka takılıo çıkıo gene arkadsından 1 veya 2 tane yahoo botları gelio . Bu yahoo botlarıda googel botlarınımı izliodur nedir Ama yahoo botları tam manyak . Her seferinde butun siteyi geziolar.Artık veritabanına ulaşılamadı hatası verince gidiolar.

    Neyse sorum şu böyle bir kural mı var yani google gelir arkassından yahoo gelir diye? Bide neden ikiside aynı anda durmuyor site sizce?
  • 20-06-2008, 23:45:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tesadüf. Botların sürekli sitende olması normal.
  • 20-06-2008, 23:49:50
    #3
    Misafir
    şu botların naptığını bende cok merak ediyorum ya :d blogger kulllanıom nasıl ızlerım acep
  • 21-06-2008, 03:35:09
    #4
    En sonunda yakaladım birbirlerine garezleri yokmuş




    konu gereksizleşti kitlense iyi olur
  • 21-06-2008, 03:38:37
    #5
    bence yahoo Googleyi Nie Takip Edior.Cevap: Google Seni Yakalıcam Birgün Yada Seni Gecicem
    bi bize botlar uğramıyor sanırım Bu aralar
  • 21-06-2008, 03:41:06
    #6
    aristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence yahoo Googleyi Nie Takip Edior.Cevap: Google Seni Yakalıcam Birgün Yada Seni Gecicem
    bi bize botlar uğramıyor sanırım Bu aralar

    uğrutolarda noluyo bişey indexlendiği yok günde en fazla 1 ii içerik indeleniyor.Ama bişey fark ettim yahoo çok hızlı indexliyor.Ena azından şu şekilde

    diyelim bi konuyu indexlemişti.Daha sonra yine ugradığından o konunun yanında yeni yazılar bölümü değişmişse onuda index liyor.
  • 21-06-2008, 03:45:00
    #7
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uğrutolarda noluyo bişey indexlendiği yok günde en fazla 1 ii içerik indeleniyor.Ama bişey fark ettim yahoo çok hızlı indexliyor.Ena azından şu şekilde
    diyelim bi konuyu indexlemişti.Daha sonra yine ugradığından o konunun yanında yeni yazılar bölümü değişmişse onuda index liyor.
    valla benim sitemi Bir Bucuk haftada 32 Bin Sayfa indexlemiş devamda edio
    ama yahoo ya kayıt olmadım oraya yabak bakalım
  • 21-06-2008, 13:33:32
    #8
    google botları dolaşıp indexliyor ama yahoo botlarının ne yaptığını ben şahsen daha çözemedim, bir sitemin googlede indexi 300k, yahoodaki indexi ise 1.5 k :S gülermisin ağlarmısın?
  • 21-06-2008, 14:04:34
    #9
    osenmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google botları dolaşıp indexliyor ama yahoo botlarının ne yaptığını ben şahsen daha çözemedim, bir sitemin googlede indexi 300k, yahoodaki indexi ise 1.5 k :S gülermisin ağlarmısın?

    türkçe içerikli ise siten boşver zaten yahoo dan gelen Türk kullanıcıdan, hayır gelmez