aristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence yahoo Googleyi Nie Takip Edior.Cevap: Google Seni Yakalıcam Birgün Yada Seni Gecicem
bi bize botlar uğramıyor sanırım Bu aralar

uğrutolarda noluyo bişey indexlendiği yok günde en fazla 1 ii içerik indeleniyor.Ama bişey fark ettim yahoo çok hızlı indexliyor.Ena azından şu şekilde

diyelim bi konuyu indexlemişti.Daha sonra yine ugradığından o konunun yanında yeni yazılar bölümü değişmişse onuda index liyor.